• Qui som?
  • Què fem?
  • Escola de Formació
  • Notícies
  • Premsa
  • Documents
  • Contacte
  • contrasenya perduda?
Inici

La història de l'escoltisme i el guiatge, en vídeo i al diari

  • Criatures
  • Diari Ara
  • Escoltisme
  • FCEG
  • guiatge
  • història
  • Notícies del Sector
  • Rosa Maria Carrasco
  • vídeo
  • Educació en el lleure
  • Escoltisme en moviment
  • Notícies de MEG
|
 dj, 03/05/2012 - 13:04

Quin any diries que va arribar l'escoltisme a Catalunya? Quan es va unir amb el guiatge? Coneix la història del Moviment a Catalunya i al món, de la mà d'una entrevista que li hem fet a Rosa Maria Carrasco, dirigent històrica del Guiatge català que enguany ha rebut una Creu de Sant Jordi, i d'un article aparegut al Diari Ara.

Dissabte 28 d'abril, el suplement Criatures del Diari Ara va publicar un article sobre la història de l'escoltisme i el guiatge a casa nostra (vegeu arxiu adjunt). El suplement estava dedicat a les colònies i activitats d'estiu, diferenciant la proposta educativa del nostre Moviment d'altres formes de lleure educatiu.

Per donar a conèixer la història, en especial del Guiatge, de primera mà, la Federació Catalana d'Escoltisme i Guiatge (FCEG) ha fet una entrevista en vídeo a Rosa Maria Carrasco, dirigent del guiatge català que va ser guardonada el passat 20 d'abril amb una Creu de Sant Jordi. Si encara no l'heu vist, no us el perdeu!

AdjuntMida
20120428-Criatures-Història-Escoltisme.pdf280.47 KB
  • Valida't per afegir comentaris
Minyons Escoltes Guies de Catalunya
Web optimitzat per 1024x768 i Mozilla Firefox :: Requereix Flash Player 9