Minyons Escoltes i Guies de Catalunya

29.09.2014

Comunicat davant la suspensió de la consulta del 9N

pic, aeig montsantcim, internacional, país, catalunya, dret a decidir

Un pioner durant uns campaments a Suïssa.
AEiG MontsantCim

Des de la Federació Catalana d’Escoltisme i Guiatge animem a la participació en les concentracions de rebuig a aquesta decisió i de suport a la celebració de la consulta del 9N.

Avui a les 19h de la tarda, el Tribunal Constitucional s’ha reunit en ple extraordinari per valorar si s’admeten a tràmit els dos recursos d’inconstitucionalitat del govern espanyol contra la Llei de Consultes i contra el Decret de convocatòria del 9-N. Un cop admesos a tràmit per l’alt tribunal, tant la llei com el decret han quedat automàticament suspesos de forma cautelar.

Davant d’aquesta negativa del govern espanyol a la celebració de la Consulta, l’escoltisme i el guiatge català refermem el nostre posicionament a favor de la seva celebració. L’escoltisme i el guiatge segueix compromès amb la democràcia, la participació i el dret a decidir de tota la ciutadania sobre el futur del nostre país.

Des de la Federació Catalana d’Escoltisme i Guiatge animem doncs a la participació en les concentracions de rebuig a aquesta decisió i de suport a la celebració de la consulta del 9N, que tindran lloc a tots els municipis de Catalunya. Pel dret a decidir, pel dret a construir.

Comunicat de la FCEG publicat dilluns 29 de setembre de 2014 al seu web.

Etiquetes