Minyons Escoltes i Guies de Catalunya

19.07.2016

Comunicat sobre l'accident mortal al Pirineu Aragonès

Minyons Escoltes i Guies de Catalunya vol expressar la seva consternació pel tràgic accident que ha tingut lloc aquesta matinada a Añisclo (Osca) en el qual ha perdut la vida una de les seves membres de 15 anys. Lamentem profundament la seva mort i volem traslladar el nostre condol a la seva família, amics i companys d'agrupament.

La noia formava part d’un grup que havia marxat aquest dilluns per a passar uns dies de campaments al Pirineu Aragonès. La resta de companys i companyes es troba al poble d'Aïnsa on estan essent atesos pels serveis de suport psicològic.

Paral·lelament, a la ciutat de Sabadell l'Ajuntament ha habilitat un espai per coordinar les actuacions i on s'està atenent a les famílies i les persones afectades per tal de garantir el suport psicològic, logístic i d’acompanyament necessari.

L'entitat es troba bolcada en la protecció i l'acompanyament dels infants i joves de l'agrupament afectat així com de les seves famílies. Preguem que es respecti la intimitat de la família i de tots els companys i companyes de l'agrupament en aquests moments difícils.