Minyons Escoltes i Guies de Catalunya

Notícies

12.12.2018

[Oferta de feina] La FCEG busca tècnic/a administratiu/va i de projectes

La Federació Catalana d’Escoltisme i Guiatge (FCEG) es va constituir el 1977 agrupant el que ara són les associacions escoltes i guies: Acció Escolta de Catalunya (AEC), Escoltes Catalans (EC) i Minyons Escoltes i Guies de Catalunya (MEG). La FCEG està formada per 20.000 infants i joves i 205 agrupaments.

Descripció de la plaça:

  • Ser responsable de totes les tasques ordinàries (administratives, econòmiques i de gestió), del suport en la gestió i difusió dels projectes i activitats de l’entitat (projectes internacionals, trobades, formacions…) i de la redacció, gestió i justificació de projectes.

Funcions:

  • Interlocució amb totes les administracions amb qui té relació la FCEG per a temes administratius i de gestió.
  • Presentació, seguiment i justificació de les subvencions de l’entitat.
  • Portar la comptabilitat de l’entitat amb la supervisió de l’Administrador/a de la FCEG.
  • Participació a les reunions de seguiment de temes tècnics (comissió executiva) i a les reunions de la junta directiva (consell permanent).
  • Tasques de comunicació i de difusió dels projectes engegats (webs, xarxes i campanyes).
  • Suport tècnic a les diferents àrees i projectes de la Federació.
  • Suport tècnic en els projectes i les relacions internacionals de la Federació.
  • Suport tècnic en la organització d’esdeveniments i trobades federatives.

Requisits:

  • Experiència en la gestió tècnica, especialment econòmica, en entitats sense ànim de lucre.
  • Nivell C de català.
  • Nivell B2 d’anglès o coneixement equivalent.
  • Coneixements informàtics sòlids (entorn Ubuntu, paquet Office, TIC).
  • Trajectòria personal en l’associacionisme juvenil.
  • Coneixement de l’escoltisme català.
  • Flexibilitat horària i disponibilitat en caps de setmana puntuals.

Competències transversals:

  • Capacitat d’organització i gestió de projectes.
  • Capacitat d’anàlisi i síntesi d’informació i comunicació escrita.
  • Iniciativa pròpia.
  • Flexibilitat i capacitat d’adaptació al canvi.

Es valorarà:

  • Estudis complementaris en comunicació escrita.
  • Estudis en gestió i administració d’entitats no lucratives o similars.

S’ofereix:

  • Contractació laboral a càrrec de la FCEG d’un any (ampliable) amb un període de prova de tres mesos.
  • Jornada de 20 hores setmanals.
  • Incorporació al gener del 2019.
  • Sou brut anual segons escala salarial de la FCEG.
  • Lloc de treball a la seu de la Federació (c/ Mare de Déu del Pilar, 18, Barcelona).

Termini de recepció de currículums:

  • Data límit: 31 de desembre del 2018
  • Enviar a l’adreça fceg@fceg.cat amb l’assumpte “Oferta laboral”.


Etiquetes

Comparteix