“#AixòÉsMEG”: 29 de novembre, Assemblea General Ordinària
#AixòÉsMEG AGO 2020
Ja està convocada la 44a Assemblea General Ordinària de Minyons Escoltes i Guies de Catalunya sota el lema #AixòésMEG, que tindrà lloc el 29 de novembre.
Avui divendres 8 d’octubre tots els i les caps afiliats/des rebran la primera convocatòria per correu electrònic. En aquest primer correu hi ha informació sobre la data, la ubicació i l’ordre del dia provisional.
L’Assemblea General Ordinària (AGO), és l’òrgan de govern més important de l’entitat, i es reuneix un cop l’any. Enguany és evident que l’AGO serà especial per la situació de pandèmia que estem vivint. En aquest context, MEG ha volgut adaptar-s'hi i, malgrat s'han hagut de fer alguns canvis, ha aprofitat l'ocasió per innovar i actualitzar alguns dels mecanismes de la seva assemblea.
Minyons Escoltes i Guies aposta per una AGO presencial, tot introduint elements telemàtics i assegurant les mesures de protecció necessàries per a tothom.
Com en cada edició, cal recordar que l’AGO està formada per totes les persones afiliades a MEG majors d’edat i que tinguin algun càrrec dins un agrupament, demarcació o equip general. Tothom qui estigués afiliat fins al dia de l’enviament de la primera convocatòria té la condició de soci o sòcia i disposa de veu i vot a l’assemblea. Així com tots els assembleistes tenen dret a paraula així com a formular els seus precs i preguntes a la resta de l’Assemblea General durant el plenari.
L’assistència a les assemblees contribueix a la bona salut democràtica de l'associació. Participa-hi!
Trobaràs més informació a la web de l’assemblea, que ja es troba activa.