Minyons Escoltes i Guies de Catalunya

Notícies

20.04.2021

[Oferta de Feina] Brownsea convoca una plaça d'encarregat/da de la botiga d'escoltisme i acampada

Oferta feina Brownsea
MEG

El termini per a enviar CV finalitza el 28 d’abril. [PROCÉS DE SELECCIÓ TANCAT]

Brownsea és una botiga on line dedicada a la distribució i venda de tot aquell tipus de material d'escoltisme, natura i muntanya necessari per al desenvolupament de les activitats d'entitats d'educació en el lleure i muntanya, com agrupaments escoltes i guies o esplais.

Com a valors:

  • Promovem l’economia local i de proximitat.Treballem amb proveïdors que realitzen la producció i confecció del producte de manera local, no externalitzada.

  • Promovem l’economia social. Prioritzem el treball i col·laboració amb cooperatives, fundacions i tallers de reinserció.

  • Promovem la sostenibilitat i l’ús responsable del material. Apostem per la durabilitat i la qualitat dels productes que oferim a la nostra botiga.

La plaça que s'ofereix assumirà les següents tasques i funcions:

  • Tasques d'atenció al client presencial i a través de la plataforma online
  • Creació de promocions i ofertes i gestió de xarxes socials en coordinació amb el departament de comunicació
  • Gestionar totes les accions de venda directa a través del portal de eCommerce (prestashop) així com la seva vinculació i sincronització amb el programa de comptabilitat  (A3ERP).  Entrada de productes, preus, ofertes, seguiment de comandes, cobraments, etc..
  • Preparació i enviament de comandes
  • Gestió administrativa i comptable de la botiga: Elaboració i comptabilització de factures emeses i rebudes, control de tresoreria (pagaments i cobraments, visa, bancs
  • Gestió de proveïdors de producte i gestió logística (empreses transportistes)
  • Gestió d’inventari i control d’estocs 

 

Requeriments:

 

  • Titulació: cicle formatiu o titulació superior.
  • Experiència mínima: 2 anys en gestió de botiga (física i online)
  • Nivell alt d’ofimàtica, internet i experiència en plataformes e-commerce (preferentment coneixements de prestashop i prestasync)
  • Perfil comercial, amb habilitats comunicatives, creativitat i iniciativa
  • Persona ordenada, amb capacitat d’organització i gestió autònoma.
  • Domini del català i castellà escrit, i nivell bàsic d’anglès
  • Orientació a resultats

 

Es valorarà:

 

  • Persona coneixedora de l’àmbit de l’associacionisme educatiu i el món del lleure educatiu
  • Experiència en el sector comercial de material d’acampada, esports o similar
  • Experiència en gestió de programes comptables (es valorarà coneixement a3ERP)

Condicions laborals:

  • Contracte laboral indefinit amb jornada de 30h - 40h/setmanals (de dimarts a dissabte)
  • Incorporació immediata
  • Lloc de treball: inicialment al C. Calàbria de Barcelona, i amb proper trasllat a a la seu de la Fundació Escoltes i Guies a Valldoreix (Sant Cugat del Vallès).
  • Retribució salarial: entre 13.000 - 17.000 €/bruts anuals segons jornada.

Termini presentació de CV: 28 d’abril de 2021 [PROCÉS DE SELECCIÓ TANCAT]

Persones interessades enviar currículum per correu electrònic a l’adreça: info@fundacioescoltesiguies.cat

 



Comparteix